تا نمردم........ :|

☮ سه تا 3 نقطه درگیر ☮



|:تا نمردم اینارو بگم:|

 

http://upcity.ir/images2/67817967341933402303.gif

 

 

 

 

من طالبه آرامشم

این شهر نور و آسایشم

زخما رومه آثارشم

که باعث شدن من آزاد بشم

عاشقم عاشق اون بالا سَری

اون که تنها با ما پرید

و هرزگی نکرد

واسه منی که بندگی نکرد

دست تو دست سردم بذار
 
پشت به دنیا هر شب بخواب

 

 
かわいい ハート 森ガール のデコメ絵文字
 

 

من اینم خوب یا بد با بال پرواز

 

زمینم آسمون پامم رو ابرا

 

دنبال من نیا تا نری از یاد

 

من اینم من اینم من اینم

かわいい ハート 森ガール のデコメ絵文字

 

میرم به دست باد و اونجا هم که حق هست

 

واقعی شد ادعام

 

گم شدم تو ازدحام

 

شدم قطره قطره آب

 

پرم قد لحظه هام

 

له شدم تو همین وضع

 

شییر شدم تو همین وضع

 

اونقدی که نشن هضم

 

اونقدی که بشیم جذب

かわいい ハート 森ガール のデコメ絵文字

 

جدول منم که حل شدنی نیست 

 

احمق نکن چون باس سر کنم این ریسک


کتاب زندگی مو مو به مو ورق بزن 

 

کوچه سادگیمو رو به روم قدم بزن

 


نوک قله با مداد رنگیام

 

پنجره پشتشو به یادم بیار

 
یادم بیار حقی که خوردم

 

سهمی که بردم و زخمی رو پشتم

 
یادم بیار که کیا کشتنم

 

 

کیا پشتم بودن و حالا دشمنن

かわいい ハート 森ガール のデコメ絵文字

 

کی عین من

 

لال بین جمع

 

سخت مثل سنگ سفت

 

گول اما خم

かわいい ハート 森ガール のデコメ絵文字

 

تو ترس و وحشت اشک و عقده

 

لرز و بغش شک و شبهه

かわいい ハート 森ガール のデコメ絵文字

 

همینه ساز زندگی و غم با مسیر تارش 


میمونه با من با پای پیاده

かわいい ハート 森ガール のデコメ絵文字

 

زل بزن به چشمام

 

نیست غرور اشباح

 

پلکات رو هم بذار و بعد تا ده باهام بشمار

 

صاف و ساده عین خاک

かわいい ハート 森ガール のデコメ絵文字

 

ترس و وحشت از گذر ایام

 

مغزم درگیر به فکر فردا

 

خاطراتم شد خوره روحم

 

 

دنیا بازم خودشو رو کرد

かわいい ハート 森ガール のデコメ絵文字

 

خاطرات بَد من با خاطرات خوب


چشمکایه شبه شهر با انعکاسه نور


به من میگن


بی دلیل تو باخته هاتو می بری


تش میشی آدمی که خنده هاشو می خری

かわいい ハート 森ガール のデコメ絵文字

 


من تنهام خداست پشتم و

 

سختیا رو تو راه کشتم

تو متکی به همین باش و

 

دست بذار رو زمین پاشو

かわいい ハート 森ガール のデコメ絵文字

باز منـم با سختیای شب

 
دوباره من دوباره من دوباره من
 

کاش بباره آسمون شب

 
بباره بد بباره بد بباره بد
 

با سرود زوزه های من

 
فشار قبر فشار قبر فشار قبر
 
かわいい ハート 森ガール のデコメ絵文字
 
 
این رسمه روزگاره

مثله تنه ماره

میپیچه دورتو دست

تو

زندگیت ادامه داره
 
かわいい ハート 森ガール のデコメ絵文字
  

اگه زنده بودم ایشالا بازم پست ول میدم

 



| 30 / 8 / 1392| 18:10| sady| |
C3-T
MenU